top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאמנון טיטינסקי

איך לבחור מנשא אופניים לוו גרירה?

טיולי אופניים הולכים ותופסים פופולריות רבה ברחבי הארץ. בכל סוף שבוע ניתן לראות מאות רכבים מובילים זוגות אופניים בדרך ליער, למדבר או להרים. אם גם אתם נדבקתם בחיידק האופניים, או שאתם מתלבטים אם להיכנס לתחום, חשוב שתבינו את החשיבות הרבה של מנשא לאופניים. לפניכם סקירה על האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, וכמובן המלצות חמות.

מנשא לאופניים

כאשר אנחנו מעוניינים לצאת לטיול אופניים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את ההובלה שלהם עד למקום שבו הטיול מתחיל. לעיתים מדובר על נסיעה מכובדת בהחלט, והכנסה של האופניים לתוך הרכב היא לא אפשרות נוחה במיוחד. אם מדובר על מספר זוגות, אז בכלל אין מה לדבר על הכנסה של האופניים לתא הנוסעים.

במקרים האלה אנחנו צריכים לעשות שימוש במנשא לאופניים. המנשא לאופניים הוא מתקן שמותקן מחוץ לרכב ומחובר עליו, ועליו ניתן להעמיס מספר זוגות בדרך אל היעד הנכסף. בחירה של מנשא היא שלב חשוב בחיים שלכם כרוכבים, ואנחנו כאן עם כל המידע שיעזור לכם כיצד לבחור מנשא אופניים לוו גרירה.



מנשא אופניים לוו גרירה


מנשא אופניים לוו גרירה

מנשא האופניים לוו גרירה הוא מתקן שעליו אתם יכולים להעמיס מספר זוגות שמותקן על וו הגרירה של הרכב, מתחת לתא המטען. בניגוד לאפשרויות האחרות של מנשאי אופניים כמו מתקן שנמצא על גג הרכב או מתקן שמעוגן לדלתותיו האחוריות, למתקן אופניים לוו גרירה יש מספר יתרונות שהופכים את הבחירה בו להיות כדאית במיוחד.

כאשר בוחרים מתקן אופניים לוו גרירה מומלץ לבחור מנשא של חברה מוכרת, ולא ללכת על המתקן הזול ביותר שמוציא בשיטוט קצר ברשת. מתקן אופניים לוו גרירה Uebler , הוא מתקן אופניים של חברת אובלר הגרמנית. החברה מתמחה בייצור של מנשאי אופניים לוו גרירה ולמתקנים שלה יש איכות מיוחדת. אז הנה כל הסיבות מדוע לבחור דווקא במנשא לוו גרירה של אובלר.


בטיחות

כמו בכל תחום בחיים שלנו, הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר, וכאשר מדברים על בחירה של מנשא לאופניים, הבטיחות הזו חשובה במיוחד. בראש ובראשונה, יחד עם האופניים אתם אמורים לנסוע מרחקים רבים וכמובן לעבור דרך כבישי מהירים. חשוב מאוד שהאופניים שלכם יהיו מחוברות למתקן בטיחותי כדי למנוע כל אפשרות של נפילה מהמתקן במהלך הנסיעה.

אופניים שנופלות במהלך נסיעה בלב כביש מהיר הוא תרחיש שאתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם נמצאים בו, ומתקן בטיחותי הוא הדרך הטובה ביותר למנוע את זה. במתקנים של אובלר ניתן דגש רב על העגינה של המתקן ברכב, כך שהמנשא מחובר בצורה חזקה במיוחד, וכמובן האופניים מחוברות אל המתקן בצורה בטיחותית במיוחד שלא תיתן להם לזוז במשך כל הנסיעה.



מנשא אופניים


שמירה על ציוד

מתקן האופניים בראש ובראשונה נועד לשמור על האופניים שלכם שלמות בדרך אל היעד, אך כמובן שהוא גם צריך לקחת בחשבון שהרכב שלכם לא נוצר במקור כדי לסחוב אופניים. מתקנים שמותקנים מחוץ לרכב בצורה לא תקינה יכולים לגרום נזק לרכב כיון שהם מעמיסים עליו משקל בזוויות לא נכונות. בנוסף, האופניים עלולות להינזק עקב חיבור לא נכון שלהן אל המנשא.

מנשא אופניים לוו גרירה של Uebler גם מחובר לוו הגרירה של הרכב שלכם ולא לגג או לתא המטען מה שמונע נזקים אפשריים לשלדת הרכב, ובנוסף הוא מותאם במיוחד לאופניים שלכם כך שהם נמצאות בו בצורה מוגנת במיוחד, בלי לחשוש שהן תינזקנה במהלך הנסיעה. החיבורים של האופניים לוקחים בחשבון את המערכות הרגישות של האופניים כדי למנוע פגיעה בהן עקב החיבור.



מתקן אופניים לוו גרירה

נוחות

בבחירה של מתקן אופניים לא תמיד שמים לב לחשיבות של הנוחות. הנוחות בתפעול המתקן היא פרמטר חשוב מאוד, ואל תזלזלו בו. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות אחרי טיול אופניים מפרך זה להתחיל להתעסק עם ההעמסה של האופניים שלכם על הרכב בדרך הבייתה. מתקן לוו גרירה של אובלר נוח לשימוש ותוכלו להעמיס עליו מספר זוגות אופניים באופן מהיר ונוח במיוחד.

כשמדברים על נוחות, חשוב לקחת בחשבון את הזמן שבו אנחנו עושים שימוש ברכב בלי צורך במתקן. בסופו של דבר הרכב שלכם לא משמש להסעת אופניים רוב הזמן, ונוכחות קבועה של מתקן אופניים על הרכב יכולה לפגוע בו, או לגרום לרעשי רוח מציקים, במיוחד כאשר המתקן נמצא על גג הרכב.

המתקן של אובלר ניתן לקיפול בצורה מהירה במיוחד, וגם ההתקנה שלו לוקחת לכם שניות ספורות. כך לא תצטרכו לחשוב לפני שאתם מקפלים או פותחים את המתקן, לפני/אחרי הרכיבה שלכם. המשקל של המתקן גם הוא לא גבוה, והמתקנים הקלים שוקלים מתחת ל10 ק"ג, מה שגם אומר שלרכב שלכם עדיך שתבחרו במתקן כזה.



מתקן אופניים

איכות

הדבר האחרון שעליו צריך לתת דגש הוא האיכות של מנשא האופניים. מנשא האופניים עומד בעומסים יחסית כבדים, במיוחד אם אתם מעמיסים עליו מספר זוגות. המנשא של אובלר עשוי מאלומיניום איכותי במיוחד, והתוצרת הגרמנית מבטיחה לכם שהמתקן שקניתם עשוי בתקני האיכות ברמה הגבוהה ביותר. כאשר מדובר על האופניים שלכם, האיכות צריכה להיות לפני הכל.




מספר זוגות

טיול אופניים הוא אירוע שסביר מאוד שתרצו לעשות יחד עם עוד פרטנרים. מנשא האופניים של אובלר מאפשר לכם להעמיס מספר זוגות על המנשא בדרך לטיול מוצלח. במידת הצורך תוכלו גם להגדיל את המקום במנשא גם לאחר שכבר יש לכם מנשא, ולא תצטרכו לקנות מנשא חדש לגמרי.




לסיכום

בחירה של מנשא מתאים לאופניים היא אחד הצעדים החשובים ביותר שאם כרוכבים צריכים לבצע. מנשא האופניים לוו הגרירה של חברת אובלר הגרמנית הוא מנשא שיוכל לשרת אתכם בצורה נהדרת. המנשא בטוח לשימוש, עשוי מחומרים איכותיים, ויאפשר לכם העמסה נוחה ומהירה.

bottom of page