top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאמנון טיטינסקי

אופני שטח חשמליים בעידן של היום

אם גם אתם מקנאים בכל החברים שלכם מסביב מעמיסים את האופניים בסופי השבוע על הרכב ונוסעים לרכיבות בכל הארץ, אתם יכולים להיות רגועים. היום אתם כבר לא צריכים להיות בכושר שיא או להיות רוכבי העל בשביל לקחת את האופניים וטייל בכל מקום שבו אתם חפצים. האופניים החשמליים מאפשרים לכם לדלג על המגבלות ולהנות מרכיבה מהנה.




 

רכיבת שטח

רכיבת שטח באופניים משלבת שני דברים שחשובים לרבים מאתנו. מצד אחד זו פעילות ספורטיבית לכל דבר, ועל החשיבות של פעילות ספורטיבית אין מה להכביר במילים. אך יחד עם זאת, בניגוד לפעילויות ספורטיביות אחרות שלא תמיד גורמות הנאה רבה, רכיבה שטח היא תחביב מהנה ביותר. לא מעט רוכבים יגידו לכם שההיבט הספורטיבי הוא הפחות חשוב להם במהלך הרכיבות.

הפופולריות הרבה שתפסה רכיבת השטח בארץ מגיעה יחד עם עזרה של הגורמים הסביבתיים וכיום בכל מקום בארץ ניתן למצוא שבילי רכיבה רבים שמתאימים לרוכבים בכל רמה. עם זאת, יש מי שקצת חרד מכניסה לעולם הרכיבות בשל העובדה שנצרך כושר בסיסי, וכדי להתמודד עם שבילים מורכבים יותר צריך להיות ברמת קושי גבוהה. את הבעיות הללו לשמחתכם הרבה ניתן לפתור.


אופני שטח חשמליים

אופני שטח חשמליים הם אופניים שבהם מנוע חשמלי מסייע לכם בתהליך הדיווש. אתם כבר לא צריכים להיות בכושר גבוה מידי בשביל לצלוח כל שביל שאתם רוצים. לא לחינם רוב רוכבי השטח עוברים לאופני שטח חשמליים וכך ניתן לרכב למרחקים גדולים הרבה יותר בלי להתאמץ יותר מידי. אובלר מגישה לכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שאתם בוחרים אופניים חשמליים.


מנשא לאופניים חשמליים

כדי להגיע לכל השבילים עליכם להעמיס את האופניים על הרכב שלכם. רוב רוכבי האופניים עושים שימוש במתקן חיצוני שנמצא מחוץ לרכב ועליו מעמיסים את האופניים שלהם. מתקן נשיאה לאופניים הוא אמצעי שיש לבחור בצורה מוקפדת עקב החשיבות הרבה שלו וכמובן הסכנות הבטיחותיות שעלולות להתרחש בעת שימוש במתקן לא איכותי.

מתקן לאופניים חשמליים שמותקן על וו הגרירה של האוטו הוא פתרון מצוין, והוא נותן לכם מענה בטיחותי ואיכותי גם יחד. ההעמסה של האופניים על המתקן והפריקה ממנו פשוטים מאוד, ולא תצטרכו להשקיע זמן רב בהעמסתם לאחר טיול אופניים מהנה. בנוסף תוכלו להיות בטוחים שהמתקן ישמור על האופניים שלכם בצורה הטובה ביותר.

חשוב לזכור שהמשקל של אופניים חשמליים כמובן גבוה יותר מזה של אופניים רגילים מה שעלול להוות מכשול בשינועם. מנשא לאופניים שמותקן על וו הגרירה מיועד בדיוק עבור המקרים האלה והוא מסוגל לשאת משקלים גבוהים ללא מאמץ. בנוסף הוא מאפשר לכם נשיאה של מספר זוגות לא חשש של פגיעה אחד בשני, וכך תוכלו לשתף עוד חברים ברכיבות שלכם.

מתקן האופניים של חברת אובלר יעשה עבורכם את העבודה בצורה המיטבית. תוכלו להנות ממתקן איכותי, שמותקן ומפורק בצורה קלה, ותוכלו להיות רגועים שהאופניים שלכם יגיעו לטיול בצורה שלמה.


התאמת אופניים

אם אתם רוכבים מתחילים, חשוב מאוד לבחור אופניים שמתאימות לכם. מלבד המנוע יש עוד כמה מערכות באופניים, ומה שחשוב זה לא לנסות לקנות ישר את הכלי היקר ביותר. בחירה של אופניים צריכה להיעשות בהתאם לרמה הנוכחית שלכם, ואל תנסו לקפוץ גבוהה מיד על ההתחלה. לאט לאט תרכשו מיומנויות רכיבה ותוכלו בהתאם גם לשדרג את האופניים שלכם.

עם זאת, בחרו אופניים של חברה אמינה, ותנו דגש על מערכות איכותיות כדי להמעיט כמה שאפשר בתקלות שעלולות להתרחש בעת רכיבה.


בחירת שבילים

כאמור, כמות השבילים שקיימת בארץ גדולה מאוד, ולא קשה למצוא שבילים קרובים לבית בכל מקום. עם זאת, בשלב הראשוני כדי לבחור שבילים שמיועדים למתחילים כדי להתרגל לרכיבת השטח. רכיבת השטח היא ספורט שדורש כישורים מסוימים שנרכשים עם הזמן, ומומלץ לא לנסות בשלב ההתחלתי לגשת לשבילים מורכבים מידי. חבל לסיים רכיבה בצורה לא טובה.

זכרו שאמנם העובדה שלאופניים שלכם יש מנוע מקלה עליכם ברכיבות, אך יחד עם זאת חלק מהאתגרים שקיימים ברכיבות השטח קשורים למתאר של השביל עצמו דבר שדורש יכולת התמודדות בפני עצמה, שאינה קשורה בהכרח לכושר הרכיבה שלכם. עם הזמן תוכלו להתמודד עם האתגרים הללו, אולם חשוב לגשת אליהם בצורה מדורגת.


מנוע

המנוע של האופניים הוא כלי חשוב מאוד ולמעשה הוא מה שיאפשר לכם להתמודד עם אתגרים שתפגשו במהלך רכיבות ארוכות. בחרו מנוע על חיי סוללה ארוכים והקפידו על קניית מנוע של חברה ידועה שעומד בכל התקנים. תקלות רבות התרחשו בשנים האחרונות עם מנועי אופניים, ולכן חשוב לא להתפשר על ההיבט הבטיחותי בהקשר הזה. החיים שלכם חשובים מכל דבר.

לפני כל רכיבה הקפידו על טעינה סדורה של סוללת המנוע כדי שהוא יספיק לכם למשך כל הרכיבה. בנוסף, למדו על מבנה המנוע כדי שתוכלו להתמודד עם תקלות אפשריות במקרה הצורך.


אובלר

אובלר מייצרת מתקני נשיאה לאופניים שמותקנים על וו הגרירה של הרכב. המתקן של אובלר הוא מתוצרת גרמנית ועומד בתקני הבטיחות ברמה הגבוהה ביותר. המתקן של אובלר מיועד למספר זוגות אופניים, והתפעול שלו קל ונוח במיוחד בקליק אחד כול אחד יכול להרכיב את המתקן על הרכב ב-3 שניות. המנשאים של אובלר מתקפלים למימדים קטנים המאפשר איחסון ברכב ולא תופס הרבה מקום בבית. זכרו, האופניים החשמליים יקרות, וכדאי מאוד לשמור עליהם כמה שיותר טוב. אובלר מאפשרת לכם לעשות את זה בצורה מדויקת.


 

לסיכום

אופניים חשמליים הם פתרון מצוין עבור מי שרוצה להנות מרכיבות ארוכות או להיכנס לתחום רכיבות השטח בלי לפחד מהעובדה שהכושר הגופני שלו לא מספיק טוב. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור אופניים שמתאימות לכם, שכמובן עומדות בתקני הבטיחות ולמצוא את הדרך הבטוחה לשנע אותם אל הרכיבה הקרובה שלכם. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתם הולכים להנות.

bottom of page